Ik hoop dat er iemand is die raad weet over wat te doen

Mijn moeder heeft een opgezwollen lymfeklier. Vorige week is ze naar de dokter geweest, en weer teruggestuurd met het bericht; het is een verrekte spier. Op zich geen probleem, zij het niet dat mijn moeder steeds al dacht dat het niet zo was en dat ze de verrekking niet kon plaatsen. Afijn, Ibuprofen geslikt, maar nog geen resultaat (behalve even wat minder pijn)
De bult bleef maar groeien, en vandaag is ze weer heen geweest. Andere dokter, dus even een ander inzicht. Die dokter zag dat het hier wel om de lymfeklier ging, en zodoende is mijn moeder vanmorgen naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken en een echo te laten maken van de bult. Ze vermoeden dat er een ontsteking in zit, en hoe ver deze gevorderd is gaat vanmiddag blijken.
Met mijn moeder gaat het weer goed komen, maar we zitten nu een beetje in twijfel over wat te doen met ons Noesje...Minoes is hoogstwaarschijnlijk de aanstichter hiervan. Zij heeft de laagste weerstand van alle katten door haar chronische niesziekte, en we vermoeden dat het daardoor bij haar blijft hangen in plaats van dat ze er overheen groeit. Daarbij is madam een kwijler tijdens het kopjes geven
En heeft mijn moeder vlak achter haar oor een wondje gehad waar het dus hoogstwaarschijnlijk haar lichaam is binnen gedrongen.Nu kunnen we ons voorstellen dat Minoes door haar slechte weerstand wel een beetje hulp kan gebruiken om haar te helpen over deze ziekte heen te komen. We wilden toch al met weerstandverhogers aan de slag ivm de komende winter, maar nu vroegen we ons af of iemand wist wat we hiermee konden doen? En natuurlijk of iemand een goede weerstandverhoger weet

We gebruikten zelf vorig jaar magnesium;

Werkte prima, maar als er nog betere opties zijn horen we die graag