Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Tjee, als ik je verhaal lees zou ik niet denken dat het door een moeder van 3 kids is geschreven. Komt een beetje over als "Hoe mijn ouders overhalen dat ik een pony mag"Daarbij is het ook totaal niet relevant dat je voor de financien niet hoeft te werken, dat voegt echt niets toe.
Ontopic, je zult het er samen over eens moeten zijn, dus succes met je man overhalenEen hond 'neem' je immers niet voor even..
Relaxed schreef:Jaloers? Hoezo dat? Zou doodongelukkig worden, van ellende neem je maar een hond om je minder te vervelen
Relaxed schreef:Komt een beetje over als "Hoe mijn ouders overhalen dat ik een pony mag"
Benita schreef:Zeg je man dat je je niet meer zo veilig voelt in het bos. Ik loop veel hard met mijn honden in het bos en ik ga dan ook diep het bos in, maar ik ben dan blij dat ik ze bij me heb. Je hoort soms van die rare verhalen.
Als je huis dicht bij de bossen staat is het ook beter om een waakhond te hebben, omdat bij dit soort huizen de meeste inbraken voorkomen. Ik heb wel eens op de radio gehoord dat voor een inbreker een huis met hond een absolute "no go" is.
Wat Xjosee zegt over een noodplan is ook een zeer goed idee. Zorg dat je dit allemaal hebt uitgedacht voor je er met je man over begint.
Succes.
3bengels schreef:Relaxed schreef:Jaloers? Hoezo dat? Zou doodongelukkig worden, van ellende neem je maar een hond om je minder te vervelen
Ik proef anders ook een jaloerse ondertoon! Als je niks nuttigs toe te voegen hebt en alleen commentaar levert vraag ik je vriendelijk niet meer te reageren in dit topic. Ik vraag alleen om ideeën en niet om commentaar!
Mars schreef:Niet. Als jouw man geen hond wil zou ik zijn mening respecteren en een andere opvulling gaan zoeken van de leegte. Een hond is inderdaad een verantwoordelijkheid en die moet gedragen worden door het hele gezin. Als jouw man eerlijk aangeeft daar niet achter te staan, waarom zou jij hem dan gaan overhalen om jouw zin te krijgen? Jullie zijn inderdaad volwassen mensen en zou ik voor mijzelf spreken dan zou ik er behoorlijk allergisch van worden als mijn man mij over gaat proberen te halen een hond te nemen die ik niet wil.