Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dancertje schreef:ik werk zelf op een spoedkliniek voor dieren tot nu toe hebben de mensen waar het bij gebeurd is altijd overleg gehad met de eigenaren die op vakantie waren met verschillende mogelijkheden wat nu kon.
ik zelf zou toch bellen en overleggen wat hun graag willen is toch hun diertje.
veel sterkte nog voor jouw en je ouders
nine1987 schreef:Sterkte ermee.. Je hebt goed gehandeld.. Voel je alsjeblieft ook niet schuldig.. Zoiets kan de beste overkomen..
Wat ik zou doen? Tja geen idee.. Ik spreek zoiets wel af als ik iemand op mijn dieren laat passen..
Begin augustus twee weken naar spanje geweest.. Stalgenoot zorgde voor Wiebe en stalhoudster van Sneakers (staat elders gestald) ook op de hoogte gebracht..
Ik wilde het namelijk niet weten als er iets was..
Ik ga volledig uit van hun ervaring met paarden en de professionaliteit van de behandelend dierenarts of kliniek.. Als mijn paard dan toch niet te redden is, dan heb ik liever een fijne vakantie en hoor ik de ellende wel thuis..
En als mijn paard nog levend en wel op de kliniek staat, dan betaal ik de rekening wel..
Vivian__ schreef:dancertje schreef:ik werk zelf op een spoedkliniek voor dieren tot nu toe hebben de mensen waar het bij gebeurd is altijd overleg gehad met de eigenaren die op vakantie waren met verschillende mogelijkheden wat nu kon.
Mijn ouders zijn heel erg dankbaar dat we haar in hun tuin hebben begraven. Daarnaast heb ik hen een foto gestuurd van het meisje waar ze vredig lag.
Vivian__ schreef:dancertje schreef:ik werk zelf op een spoedkliniek voor dieren tot nu toe hebben de mensen waar het bij gebeurd is altijd overleg gehad met de eigenaren die op vakantie waren met verschillende mogelijkheden wat nu kon.
Mijn ouders zijn heel erg dankbaar dat we haar in hun tuin hebben begraven. Daarnaast heb ik hen een foto gestuurd van het meisje waar ze vredig lag.
Het verschilt zo per mens! De een wil het liever niet weten, de ander wel. De een wil het dier liever nog een keer zien, voor de ander hoeft het niet.