Vermist: mijn vriendje Gru

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Vermist: mijn vriendje Gru

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-14 08:18

Aangezien hij na 6 weken nog steeds taal nog teken geeft promoot ik hem hier ook nog maar even.
vermist sinds 5 augustus, omgeving Hillegom,

Gru, slanke grijze cyperse kater (zonder zwart, de meeste meldingen die binnen zijn gekomen waren allemaal grijs met zwarte katten) van ruim een jaar.

Heb nog nooit zoveel facebook sites en andere sites in de gaten gehouden of berichten op geplaatst. Buurt geflyerd, huisaanhuiskrant geadverteerd. Ik rij rond in een beplakte auto die ik probeer zo prominent mogelijk neer te zetten bij de suup. Ons huis (op een wandelroute) hangt vol met posters, niemand kan er omheen. Avonden aaneen gezocht, alle velden en leegstaanden panden (dat ik nog niet aangehouden ben..)Animal Communicators gehoord (enige overeenkomst was dat hij nog leefde), kwam verder ook niks uit.
Raak beetje aan het einde van mijn creativiteit, dus wie nog suggesties heeft is welkom

https://www.facebook.com/#!/gruhillegom?fref=nf

Afbeelding

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 12:12

Nog steeds spoorloos :'(

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 22:00

Ik sta nog steeds open voor tips. Helaas is hij nog steeds niet gevonden of thuis -O-

Chiave

Re: Vermist: mijn vriendje Gru

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 22:02

Wat sneu!
Ik vrees helaas het ergste, maar hopelijk is er iemand die Gru onderdak gegeven heeft...
Sterkte, TS.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 22:03

las net bij een ander topic jouw link , ik hoop zo dat jouw maatje ook weer thuis komt ,om je hoop te geven wil ik je vertellen dat de kat van mijn broer na 8 maanden weer voor de deur stond , dus geef de hoop niet op ! Sterkte !

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 22:05

Dank je. Hoop het ook zo, dat ie gewoon weer opduikt. Maar tis erg moeilijk om er in te blijven geloven...

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 22:18

Ah, sterkte TS! Je zou toch denken dat hij wel op zou vallen, het is een heel apart katje om te zien. Ik woon totaal niet bij je in de buurt, dus aan mij heb je helaas verder niet zoveel. Hoop voor je dat hij snel en veilig weer thuis komt!

0011223344

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 22:33

Waar in Hillegom is Gru vermist? Ik woon er ook en zal het in de gaten houden voor je en vertellen in het hondenpark in de buurt. Staat hij al op amivedi?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 22:52

Dank je Marise. Omgeving pastoorslaan. Maar daar zit hij echt niet meer denk ik, als hij nog leeft. Daar hangen de posters nog steeds (houden het best goed vol , al zeg ik het zelf :D )
Amived, mijndieriszoek, alle hillegom, bollestreek, haarlemmermeer fb sites die ik kon vinden, asiels, ambulances, supermakrten, parken, plekken waar hij gespot zou zijn. Enige hoop die ik nog heb is dat iemand hem meegenomen heeft en hij lekker ergens veilig warm in een huis zit.
Zijn wel een paar mensen die gezegd hebben dat hij meegenomen is. Hij was echt te schattig en zo lief <3

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 22:56

Jindai schreef:
Ah, sterkte TS! Je zou toch denken dat hij wel op zou vallen, het is een heel apart katje om te zien. Ik woon totaal niet bij je in de buurt, dus aan mij heb je helaas verder niet zoveel. Hoop voor je dat hij snel en veilig weer thuis komt!

Ach je weet maar nooit, misschien heeft hij wel een lift gekregen :-)

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 22:58

kerst 2013, toen was het echt nog een guppie
Afbeelding

en met zn vriendinnetje
Afbeelding

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 23:00

Door die grote ogen heeft 'ie een heel mooi sprekend koppie!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 23:03

Zo ziet mn huis er al een half jaar uit (mn auto ook trouwens)

Afbeelding

Smurfje onder zijn poster is zn kleine stiefzusje. Zijn vriendinnetje is veelste lief en speels om alleen te zitten, dus ach 2 of 3 maakt ook niet zoveel uit was het motto

0011223344

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 23:26

Aagh. Wat naar zeg. Zo jong ook nog! Het is een hele mooie kat. Ik woon opzich best in de buurt maar na zo'n tijd zegt dat misschien niet veel. Is hij niet bij een bollenschuur gaan wonen als muizenvanger?

Een vriendin van mij had het ook, 2 jaar geleden. Haar kat was ongeveer even oud als Gru, is ontsnapt toen ze op vakantie waren doordat de buurvrouw de deur niet goed had afgesloten en is nooit meer terug gekomen. Zij denkt ook dat haar Pip een ander huisje heeft gevonden, maar houdt wel hoop dat ze terug komt. Ik hoop voor je dat dat bij jou ook gebeurd, of dat hij gevonden wordt door iemand die je posters gezien heeft.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 23:59

Gru kwam overdag gewoon buiten, dus de omgeving kende hij wel/kende hem ook. Heb alle schuren en leegstaande panden en bollenvelden gehad. Dat ik echt nog nooit aangehouden ben omdat ik op vage plekken liep te scharrelen :+

Lijkt me nog vreselijker, ben je op vakantie en dan is je kat weg en kun je nog niks :(

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 00:43

We zullen dit topic ook eens hoog houden (zag je bij Moos), wie weet brengt het geluk!

Wat ik zou doen, is eens andere flyers maken, deze vallen niet meer op als ze er al zolang hangen en dan raken de mensen wellicht weer wat meer geprikkeld om rond te kijken?

Succes en sterkte in elk geval!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 08:37

Ja goeie, ga ik doen. Wil nog 1x alle bushokjes volhangen.
En over twee weken verschijnt hij in een dierenbijlage van de Telegraaf *\o/*

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:09

Heel veel sterkte gewenst en hopen dat hij na al die tijd nog naar huis zal komen.
Heb je misschien al bij je in de buurt stiekem naar binnen gekeken om te kijken of iemand hem 'gered' heeft? Was namelijk een keer gebeurd bij onze buurman. Hij zat gewoon 5 huizen verderop, de man wist dat de kat als vermist was opgegeven en wie de echte eigenaar was, maar bleef de kat mee naar binnen nemen. Dus je weet nooit of jij ook zo'n buurtgenoot hebt.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 19:40

Snap je toch niet he, maar inderdaad, ik weet dat hij graag voor het raam zit dus gluur zoveel mogelijk naar binnen. Recentelijk wat lastiger zo met dat vroege donker en snertweer.