Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb een klein schalige opvang waar ze mogen blijven tot ze in vriendenkring verkocht worden óf wanneer ze niet verkocht mogen worden gewoon hun leventje bij mij mogen slijten in de tuin...
snoef schreef:Hallo!
Met pijn in me hart kan ik er niet onderuit dat ik een nieuw huisje moet gaan vinden voor mij geweldige konijnenkoppeltje. Vanwege beëindigen van relatie en het daarbij noodzakelijke verhuizen ben ik op zoek gegaan naar een nieuw onderkomen voor mij en de konijnen.
Na een tijd zoeken ben ik er achter gekomen dat het bijna onmogelijk is een huur huis te vinden waar de dieren welkom zijn. Omdat ik toch echt moet gaan verhuizen ben ik er over na aan het denken de konijnen af te staan en daarbij te hopen dat ze een prachtig nieuw huis gaan vinden.
Mijn konijnenkoppel bestaat uit een gecastereerde ram (skittles) en geholpen voedster (Blue) van beide ander half jaar oud.
Skittles en Blue wonen bij ons binnen en hebben zon 10 uur per dag de woonkamer tot hun beschikking en anders een groot hok met genoeg bewegingsvrijheid.
Wie van jullie weet een goede konijnenopvang?