, maar dit heeft nu mijn interesse gewekt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, maar dit heeft nu mijn interesse gewekt

EliseXJoelle schreef:Wil je ze gaan houden? Evt heb ik nog babys gratis over te nemen.
Leed dit topic eens: [HK] Our Giant Pet Snails!
Of stuur mij even pb dan antwoord ik morgen
Ze leven wel in het wild maar niet hier in NL. Ik heb een echt afrikaantje (wildvang)
LadyMadonna schreef:Om toch antwoord op mijn vraag te krijgen die ik een topic stelde wat nu op slot zit: hoeveel zorg hebben reuzenslakken? Er werd gesproken over verschonen en sproeien? Heb er echt geen verstand van, ben ook niet van plan ze te gaan houden, maar dit heeft nu mijn interesse gewekt
Wilawander schreef:Geen zin om 170 pagina's door te spitten?misschien moeten bedenken VOOR je een dier aanschaft?.....Je hebt ze al een jaar en dan nu pas ga je je afvragen hoe je ze moet verzorgen?
LadyMadonna schreef:Wilawander schreef:Geen zin om 170 pagina's door te spitten?misschien moeten bedenken VOOR je een dier aanschaft?.....Je hebt ze al een jaar en dan nu pas ga je je afvragen hoe je ze moet verzorgen?
Euh, lezen misschien? Ik heb al een jaar reuzenslakken? Wat leuk! *gaat zoeken waar ze dan in hemelsnaam moeten zitten*
Niet onder de bank, niet onder het bed, niet in de tuin.... Jij enig idee?
LadyMadonna schreef:Wilawander schreef:Geen zin om 170 pagina's door te spitten?misschien moeten bedenken VOOR je een dier aanschaft?.....Je hebt ze al een jaar en dan nu pas ga je je afvragen hoe je ze moet verzorgen?
Euh, lezen misschien? Ik heb al een jaar reuzenslakken? Wat leuk! *gaat zoeken waar ze dan in hemelsnaam moeten zitten*
Niet onder de bank, niet onder het bed, niet in de tuin.... Jij enig idee?
snap niet goed waarom deze post hier beland is haha maar heb hem aangepast.
heb ook een laten over komen uit engeland.