Ik ben op zoek naar een goede parkieten kweker in de omgeving van Rijssen. Ook ben ik op zoek naar een mooie kooi op standaard, heeft iemand deze over/te koop staan? Hebben jullie tips?
Neem je er dan wel minimaal 2? Parkietjes zijn echt vogels die in groepen leven...
Niene87
Geplaatst: 10-09-14 11:49
Mauza schreef:
Niene87 schreef:
Is Losser te ver?
Nee hoor! Weet je een adres voor een parkietje of voor een kooi?
kuipers in Losser. Heeft ook een kooi te koop.. Maar inderdaad 2 is wel beter
Mauza
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-14 12:11
Citaat:
Citaat:
Nee hoor!
Weet je een adres voor een parkietje of voor een kooi? kuipers in Losser. Heeft ook een kooi te koop.. Maar inderdaad 2 is wel beter
Weet je toevallig ook nog een ander adres? Ik verken graag mijn opties Ik was van plan om er eerst 1 te kopen en er na een tijdje er een tweede bij te doen, dit kan toch gewoon?
amy_leftover
Geplaatst: 10-09-14 12:13
Wilawander hier op bokt kweekt ook met parkieten Die zit net iets over de grens bij enschede. Al denk ik niet dat je daar 1 parkietje meekrijgt.
Menig kweker geeft er geen 1 mee, of je moet er al 1 hebben, beste is echt 2 tegelijkertijd te nemen, ook leuk kwa leeftijd als je t uit het zelfde nestje neemt, en ze hebben elkaar. Zijn echt groepsdieren dus zou echt bij 2 doen gelijk vanaf t begin. Zo voorkom je ook kibbelen en dergelijke en kunnen ze samen wennen.