De oudste van ruim 8 jaar

Het beige hangoor is blind geboren

De witte hangoor is doof geboren

Kleine toelichting voor de geïnteresseerden, over het vormen van deze groep:
De grote groep zit sinds 2 weken helemaal bij elkaar. Eerst zaten ze als koppels apart (5 in totaal). Toen had ik een groep van 4 bij elkaar zitten, wat heel erg goed ging. Daarna heb ik nog 2 koppels bij elkaar gezet. Van het laatste koppel was er 1 overleden. Het overgebleven konijn kon ik succesvol koppelen aan de eerste groep van 4. Daarna heb ik het 2de koppel weer uit elkaar gehaald om de minst dominante te koppelen met de eerste 5. Dit ging heel erg goed. Na een paar weken heb ik de laatste 2 (zeer) dominante konijnen bij de groep gezet en dat ging uiteindelijk ook goed. Heeft iets langer geduurd, maar na 3 dagen was de rangorde al in grote lijnen bepaald. Helaas was het witte konijn met rechtopstaande oortjes een beetje het pispaaltje van het zwarte konijn en tijdens een achtervolging is ze over een hekje heen gesprongen. Na een week losgelopen te hebben, kon ik haar vanmorgen rustig vangen. Ik heb haar even apart gezet, zodat ze eerst weer ff tot rust kan komen en vertrouwen kan krijgen. Ze kan gewoon contact houden met de rest en als het allemaal goed gaat, introduceer ik haar voorzichtig weer bij de rest

Verder heb ik nog een koppel ongecastreerde mannen en 2 ongecastreerde mannen apart zitten op ieders 2m2 meter

Een reactie zou erg leuk zijn
ik ben wel benieuwd naar een foto van het gehele verblijf, je moet wel wat ruimte hebben met 14 mijnen :p
Thnx