extra rek voor in opel combo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

extra rek voor in opel combo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 18:42

Geen idee waar ik moet zoeken en ik krijg het ook niet gevonden. Omdat hier vast meer mensen zitten die zoiets willen gaan aanschaffen of al hebben aangeschaft hoop ik dat iemand de gouden tip heeft.

Zoals de titel wel zegt ik heb een opel combo. Tussen de stoelen en achterbak heb ik een stevig gaaspaneel zodat ik altijd de honden kan zien en contact heb. Hun kunnen dus ook mee genieten van de airo e.d.

In de achterbak staat een bench die altijd open staat (normale bench niets bijzonders). Hier kunnen ze dus in liggen als ze willen maar ze hebben de hele bak tot hun beschikking. Tenzij (wat veel gebeurd) ik extra honden mee neem van andere mensen of van het dierenasiel dan gaat een deel in de bench en deel los (en deel voorin). Er kunnen best veel dieren mee in een combo :D :P

Mijn probleem is alleen ik wil ze NIET in autobenchen op sluiten. Soms zitten mijn honden uren in de auto omdat ik bijv. de hele dag werk waar ze bij mee gaan en daarna naar een feestje ga. Dan slapen ze gewoon in de bak met een bak water. Ik zit echter altijd met de ramen open moeten laten. In de winter geen probleem ik heb een stukje beveiliging bij de ramen zodat ze zonder problemen altijd open staan (al jaren). In de zomer een ramp dat is gewoon te weinig dus moet ik eerst naar huis of de honden gewoon thuis laten.
Daarnaast is het gewoon niet altijd handig dat ze gelijk de auto uit kunnen. Ik zoek nu zoiets:
Afbeelding

Eigenlijk dus als ik mijn deuren open zet dat hun wel alles zien maar er zeer zeker niet uit kunnen. Liefst heb ik er ook een slot op. Soms is het nodig dat ik iets groots vervoer (fiets, wasmachine e.d.) dus eventueel graag een hekwerk wat eruit kan.

Als ik dan toch bezig ben :P :P ik zou graag die bench eruit hebben maar een scheidingswand erin.
Afbeelding
zoiets bedoel ik dan maar dan dus voor een opel combo en het moet stevig zijn, moet verplaatsbaar zijn (grote of kleine hond(en)) en eigenlijk :D ook nog een deur erin zodat ik dus echt kan scheide of ze toch de hele ruimte kan geven.

Whahahahah geloof dat ik verder geen dingen meer kan bedenken :P :+ :D De buitenkant is al af overigens dus gaat mij nog puur om de binnenkant en dan dus de bak indeling.

Wie oh wie heeft ergens een tip voor of wordt het zelf gaan bedenken en constructie verzinnen? De bench eruit is sowieso geen optie zonder scheidingswand omdat iedereen wel beseft dat ze dan door de hele bak vliegen als ze 1 grote open ruimte hebben zonder dat ze 'klem' kunnen liggen. Dat kan ik mijn honden niet aan doen.

dierenfan

Re: extra rek voor in opel combo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 20:01

Ik kreeg een hele goede tip dus wie weet wordt het al wat. Graag deel ik het sowieso voor mensen die ook op zoek zijn www.autohondenrek.nl

MyWishMax

Re: extra rek voor in opel combo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 11:39

Die site wilde ik dus ook geven. ;)