Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nádat ze is geholpen uiteraard. Zo naar buiten sturen is vragen om vermeerdering en hoge dierenarts kosten. En overlast 
wel zorgen dat ze alleen in je eigen tuin komt en niet in die van de buren kan
Laurahh schreef:Mijn kitten van 5 maanden is vorige week ook gewoon 5 dagen binnen gebleven terwijl ik op vakantie was. Normaal gesproken speelt ze al wel buiten als ik thuis ben. Nu kwam mijn moeder haar iedere dag voeren en vond ze zichzelf zo zielig (aandacht tekort), dat ze niet eens buiten wou spelen.
Ik zeg; binnen houden met kattenbak en gewoon iemand laten voeren. Tenzij je een kattenluik kan hebben
Britta31 schreef:Maar dan zit ze 4 dagen alleen binnen en ziet 1 keer per dag even degene die haar voert.Binnen is dan een klein kamertje.We wonen in het buitengebied en de andere poesen kent ze dan niet goed.En een kleintje is dan snel afgedwaald.
elenaMM77 schreef:Laurahh schreef:Mijn kitten van 5 maanden is vorige week ook gewoon 5 dagen binnen gebleven terwijl ik op vakantie was. Normaal gesproken speelt ze al wel buiten als ik thuis ben. Nu kwam mijn moeder haar iedere dag voeren en vond ze zichzelf zo zielig (aandacht tekort), dat ze niet eens buiten wou spelen.
Ik zeg; binnen houden met kattenbak en gewoon iemand laten voeren. Tenzij je een kattenluik kan hebben
Hier wordt in mijn ogen al bevestigd dat alleen langskomen om even te voeren eigenlijk te kort is voor een jong speels kitten.