Ik begin de strijd en het geduld een beetje kwijt te raken
Mijn 1 jarige kater Noah heeft na onderzoek de diagnose blaasgruis gekregen, en daarbij dus de nodige dieetvoeding (Urinary S/O LP).
Hij is van iets meer als 4 kg naar 3.4 afgevallen, wat niet dramatisch is, de da zag ze liever ook wat magerder dan veel te dik. Al zei ze me wel dat het wel wenselijk was dat hij minstens 65 gram per dag zou eten.
Nu vind hij het eten werkelijk waar niet te eten hoogstens een paar happen, ik zet t bakje naast mij (het is nogal een gezelligheids eter
) op t einde als hij geen zin meer heeft probeer ik er nog een spelletje van te maken door er een aantal op de grond te knikkeren. Aan het einde van de dag hou ik nog steeds ongeveer 20 gram over.Hebben jullie nog goede ideeen hoe ik het beter naar binnen krijg zonder dat het een project blijft van 2 uur op 1 dag?
Nou moet ik er wel bij vermelden dat alle 3 de katten gewend waren dat er altijd wat te eten stond en dat ze wat konden eten als ze zin hadden. Dit is du voor alle 3 een hele grote verandering, om opeens 2 x per dag wat te krijgen.
Groetjes!