Ik durf amper meer naar mijn auto of naar de schuur te lopen,om de have klap loop je tegen een web aan wat dwars over het pad gesponnen is,met als je pech hebt zo'n dikkerd er in
.5 jaar lang heb ik gezegd dat ik ze zou laten zitten maar nu ben ik toch echt begonnen met ze uit te roeien(sorry, ik weet dat het niet mag
)Ik heb er de afgelopen dagen al zeker 75 doodgeslagen,en nog loop ik elke dag door de spinrag.
Vaak neem ik maar een stuk onkruid in mijn hand om voor me uit te zwaaien als ik over het pad loop(gelukkig onkruid genoeg in mijn tuin)
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
) niets aan!

... Onze achterburen hebben coniferen en het stikt daar van de kruisspinnen .. gewoon nee.. ik word altijd helemaal panisch als ik een spinnenweb in mn haar krijg ben zooooo bang dat de spin dan op mn hoofd zit...
Blijf zelf ook ver uit de buurt van een spin... 
De tuin zit tegenwoordig ook helemaal vol met die beesten en this altijd weer een heel gedoe om mn fiets te kunnen pakken en de spinnen proberen te ontwijken. Doodmaken durf ik niet, want wat als ze nou opeens heel snel weglopen of weet ik veel waar naartoe springen