Woensdagmorgen was hij nog vrolijk, at wat uit mijn hand.
Woensdagavond zat hij zielig in zijn hokje. Toen ik hem eruit haalde klonk hij erg benauwd, dus binnen maar een hokje voor hem klaargemaakt.
Hij heeft de hele nacht niet gegeten. Vanmorgen zag zijn andere ook er ook ontstoken uit.
We zijn net naar de dierenarts geweest, conclusie ontstoken ogen, en last van de luchtwegen. Ik heb een oogzalfje meegekregen en een antibiotica.
Hij heeft bij thuiskomst een paardenbloemblaadje gehad. Net weer geprobeerd een te geven maar hij wil niet eten, dus ik ga zo maar even wat olvarit potjes halen.
Ik ben bang voor myxomatose, maar volgens de dierenarts kwam het hier weinig voor. Hij kon het niet helemaal uitsluiten, maar de symptomen leken hem meer op een flinke verkoudheid.
Ik vind het zo zielig voor dat arme beestje, je ziet hem van die grote ademteugen nemen, en hij zit voornamelijk te suffen in zijn hokje.
Af en toe is hij even alert en hupst hij even rond, maar hij is echt duidelijk niet zichzelf.
Hebben jullie verder nog tips of ervaringsverhalen? Het liefst hele positieve 'en ze leefden nog lang en gelukkig' verhalen

!