ik had vandaag een kleine discussie (toch wel met veel geschreeuw) over het voeren van rauw vlees aan de honden/katten, nou ja het ging zo, ik was bezig met het maken van het eten van de katten (gewoon brokjes bijv wiskas en felix) en ik doe altijd wat rauwe kip er door heen ( of rund, het verschild soms) en mijn katten zijn er h e l e m a a l gek op, en daarbij bedoel ik als ze de verpakking van het vlees horen dan komen ze er al aan rennen ( echt een geweldig gezicht
). en ik voer ze natuurlijk geen hele kippenborst ( zouden ze wel willen natuurlijk) maarja, ik had vandaag een kennis op bezoek, en die verloor het gewoon toen zij zag dat ik mijn katten rauwe kip gaf, schreeuwen en maar roepen, ik dacht echt even wat is dit, en toen ze eindelijk gekalmeerd was wou ik natuurlijk wel weten waarom ze zo deed, en toen begon het , ze begon te roepen van: ZO WORDEN ZE ZIEK, IN HET WILD ETEN ZE OOK GEEN KIPPEN ( bij die reactie had ik moeite om mijn lach in te houden) KATTEN MOETEN BROKKEN ETEN OF NATVOER MAAR GEEN KIP OF ANDER RAUW VLEES. toen ze haar zeggie had gedaan, zij ik van : ik geef die van mij al jaren elke dag een stukje rauw vlees, en ze leven nog steeds gelukkig en al, en met de woorden'; JIJ BENT NIET GOED WIJS verliet ze mijn huis, ik dacht echt van nou ja waar ging dat over. maarja misschien komt dit bekend voor,
ps: mijn katten kome niet buiten ivm met mensen die ratten gif strooien, en een drukke weg bij mijn huis.
ze komen wel in de tuin, maar aan een lijntje
,