De laatste wandeling van de complete berenbrigade.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LOVESUSHI

De laatste wandeling van de complete berenbrigade.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-14 12:38

Meet Layla, een kruising van een lhasa apso en een yorkie, al zit er meer vuilnisbak in denk ik. Ze is nu 4 jaar.
Afbeelding

Nestor Nelson (lhasa apso), de eeuwige puppy, ons kleine beertje. Hij is 2 jaar.
Afbeelding

en Nika, cihuahua, 2 jaar. Nika, was de chihuahua van mijn vriend en mij, ze heeft bij mijn vriend zijn moeder gewoond, terwijl mijn vriend hier kwam wonen. Zijn moeder wou door omstandigheden de hond niet meer aanhouden, dus we gingen op zoek naar een nieuw huisje, terwijl ze tijdelijk (met elke dag stofzuigen en furminatoren) bij ons wonen. Mijn vader en broer zijn allergisch voor zowel (kortharige)honden en katten, hierdoor kan ze helaas niet bij ons blijven wonen. Ze gaat gelukkig naar goede kennissen van ons en we mogen haar vaak opzoeken. Ze heeft daar twee chi's om mee te spelen en nog twee pitbulls, ook drie meiden die graag met de hondjes spelen. Dus ik ben heel blij dat ze daar kan wonen! Al is het wel jammer, want we kunnen niet meer met z'n drieën naar de Loonse en Drunense duinen om te wandelen. Want tja, deze chi liep ook gewoon elke dag een wandeling 7km mee.
Afbeelding

Layla heeft een giga uithoudingsvermogen en loopt dan ook gemakkelijk een uur zo rond:
Afbeelding

of zo
Afbeelding

Thor daarentegen, rent ook graag
Afbeelding

Maar hij ligt liever, Nika vind hem eng als hij rent, maar als hij ligt komt ze graag even kijken :')
Afbeelding

Natuurlijk moet er ook gespeeld worden met z'n drieën!
Afbeelding

Gelukkig, zijn ze niet allemaal zo slim als Layla.. }>
Afbeelding

Maar wel allemaal net zo druk
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Al blijft Layla de aanstichter van alle slechte dingen
Afbeelding

We hebben haar geprobeerd op te voeden en ze luistert supergoed, tot het moment dat er geen onveilige situaties in de buurt zouden kunnen zijn. Het is een verschrikkelijke clown die alle harten in de familie heeft gestolen. Een ontzettende kroel, als zij daar zin in heeft. Mevrouw is binnen een prinses en alles moet hoe en wanneer zij het wilt. (lees: mevrouw geeft aan als ze in bad wilt, een snoepje wilt, naar buiten wilt (ookal is ze net 5 minuten binnen), een snoepje noem maar op! Komt ze buiten veranderd het in een smerig moddermonster. Kortom echt een vreselijk mormel met een enorm hoge schattigheidsfactor die niemand kan weerstaan. :+

Dit was mijn berenbrigade, Nika is net weggebracht naar haar nieuwe huisje en Layla en Thor hebben de bank weer ingepikt.

Afbeelding :evaw:

RoosDeG

Re: De laatste wandeling van de complete berenbrigade.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 12:41

heej daar ken ik het :)
daar wandelen wij ook altijd met de honden :)
Fijn dat ze nu een goed plekje heeft en je haar kan blijven zien!

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-14 12:50

Wij wandelen hier een keer in de twee maanden omdat het zo lekker rustig is. Dat hoef je bij ons niet te verwachten haha.

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-14 08:16

Niemand meer? -O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 12:12

De lol spat van de foto's af! Super :D

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 12:32

grappig hoor!

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 06:32

Thor is echt ontzettend schattig <3