Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ThreeFingers schreef:Waarschijnlijk niks aan de hand, de ene teef vloeit gewoon meer dan de andere.
Als ze niet buitengewoon veel drinkt en de uitvloeing is niet helder bloederig van kleur dan even naar de dierenarts.
Een teef is ca 3 a 4 weken loops en ca 10 dagen na het begin van de loopsheid komen ze in een vruchtbare periode, deze periode duurt enkele dagen.
Dus pas op met reuen
doebidon schreef:Als je geen nest van haar wil, laat je haar toch castreren?! Dan hebben jullie er alletwee geen last meer van en heeft ze later ook minder kans op nare ziektes.
Thesserd schreef:Een van onze jonge teefjes is ook voor het eerst loops nu. Ze vloeit ook heel veel en is wat rustiger en aanhankelijker. Wij merken vaak dat de eerste loopsheid het ergst is. Verder kan je wel vrij goed zien aan de vulva zelf dat het loopsheid betreft en niet wat anders (gezwollen en opeens duidelijk zichtbare vulva).
Beetje wijdbeens zeg maardoebidon schreef:Ik zeg niet dat je dat niet van plan bent.... sorry het was niet mijn bedoeling om aanvallend over te komen!!!!
nu ik het teruglees zie ik dat ik het idd niet heel erg tactische heb opgeschreven! nogmaals sorry voor mijn hele lompe actie!
DonCamillo schreef:Die combinatie van veel te sloom en veel vloeien vind ik juist verontrustend.
Thesserd schreef:Geen probleem! Zo lomp was het niet hoor
DonCamillo schreef:Die combinatie van veel te sloom en veel vloeien vind ik juist verontrustend.
geloof me, dat is echt vies :p