Dat vraag ik me nu af.
sinds 40 jaar heb ik katten en mij is nog geen een weggelopen. Tuurlijk waren ze eens n paar dagen onderweg en ook hadden se hun visite-adresjes... maar echt op zoek naar een nieuw thuis? Nee.
Die eerste die bij kwam aanlopen, daar snap ik jet nog tot een bepaalde hoogte: de eigenaren vertelsen mij dat hun kater (ongecastreerd) welgelopen is omdat hun een hondje kregen... vreemd alleen dat hij ban dag een tussen mijn honden sliep en vriendjes werd mijn mijn (gecastreerde poes).To the point:maandenlang kwamen de eigenaren hem ophalen en 10 min later was hij alweer. Tot de dag dat hij werd doodgereden. Nu heb ik sinds 2 jaar een eigen stal vlak bij ons huis... daar kwam een oude, magere, chronisch zieke kayer aanlopen (ongecasttreerd). nou wat eten gegeven en op zoek naar de eigenaren. Die ook gevonden en sorry fat ik het zeg maar dat zijn Tokkies eerste klas.Geen geld ombde arme kerel fatsoenlijk te behandelen en zorg te geven maar om de haverklap een nieuwe jond of nestjes katten, die ze dan verkopen. Heeft mij al een vermogen gekost om h te behandelen. Nu heeft de oude al twee familieleden mee gebracht , kennelijke zijn dochter en zoon... Hebbze geprobeerd ye negeren maar zij blijven. Mij groeit t geld ook niet op de rug, dus allemaal layen helpen is geen optie. Ds ingeschakeld, maar die reageerden nogal lakoniek en vooral ze nu goed eruit zien en ik ervoor zorg (pardon?)...Of ik moet ze maar naar het asiel brengen ( en uiteraard ook voor dokken).Dus maaar bij neergelegd, ik verzorg ze, ontworm ze ontvlooi ze- ook ter preventie van mijn katers thuis) en ok. Dus bij deze katten snap ik, gezien de huis situatie dat ze iets anders zoeken (plus dat katers en poezen zo of zo van moeders weggejaagd worden ivm inteelt).Maar nu heb ik sinds 14 dagen hier ook een prachtige Main Coon , gecastreerd en niet van hun.De eigenaar moet ik nog vinden. Hij is hier 24/7 en gaat echt niet weg...ook al doen de anderen ff lelijk tegen hem. Dat snap ik dus nu niet.Hier kwa eten niets bezonders, alleen brokjes met uitzondering de oude, die krijgt natvoer geprakt met melk omdat ie alleen maar nog twee hoektanden heeft.? maar hier ben ik altijd bij als doe eet.
Dus wat kan een kat nog meer er an toe brengen om liever in een stal te leven als thuis gestrekt op de bank?
en sorry voor spelfouten, ben geen held op de touchscreen
) met daarop of de eigenaar ons wilde bellen. Dat deed hij alleen hij sprak in op de voicemail en zei dat hij momenteel heel veel aan het werk was. Wij een paar keer proberen hem terug te bellen, maar alleen de voicemail...
In tegenstelling tot de eigenaren van deze dieren?
) voor alle katten uit de buurt en allerlei andere lekkere dingen. Nou daar kan ik met mijn verantwoorde voedingspatroon niet tegen op hoor.
ze worden zo vaak over hem gebeld