En krijgt in de ochtend om de kosten te drukken en omdat mijn vriend hem in de ochtend mee neemt naar de zaak (en dan geen tijd heeft met vers te knooien
) 100 gram geperste brokken.Hier is hij zo van opgeknapt, super in de vacht veel mooiere ontlasting veel minder vermoeid dat ik mijn katten ook vers wil geven.
Ze krijgen nu brokken van applaws graanvrij gemengd met RC urinary omdat ik 1 blaasruis kater heb, bedoeling is dat de RC er af gaat als mijn kater blaasgruis vrij blijft. Brokjes krijgen ze maar een handje per dag, en dat staat er dan tot in de avond. Ze snoepen de hele dag door een paar brokjes. In de avond krijgen ze dan 1 blikje van applaws 70 gram gedeeld door 3 katten, dus ook maar een heel klein beetje. Meer nemen ze ook niet op, dan blijft het staan.
Nu wil ik het blikje in de avond vervangen door een worstje van BARF en/of KVV 250 gram verdelen over 3 katten. En dan maar kijken hoeveel ze ervan opnemen, wat overblijft geef ik wel aan de hond
Maar nu hebben ze van hondenbrokken wel geperste variant, kattenbrokken kan ik niet vinden... Eigenlijk moeten de brokken geperst zijn als je brokken en KVV voert ivb met de zuurgraad in de maag en het anders verteren.Heeft iemand ervaringen met brokken voeren aan KVV aan de kat?
Ik ga trouwens niet slungelen met eendag kuikens of prooidieren, ze eten dit toch niet