Vandaag was de dag dat we ze samen lieten. de kat zat onder het bed en de hond kwam binnen in huis, de hond liep gewoon rond te ruiken want die rook die kat in zijn huis. hij vond der niet maar de kat zag hem wel toen die wegliep (de hond) liep die kat er achteraan en maakte zich heel groot, daarna draaide de hond om en zag der, liep er naar toe en de kat nam een aantal stappen naar achter, en haalde toen uit omdat de hond te dichtbij kwam. de hond ging eerst een stukje naar achter zetten toen ze haren overend en blafte en gromde (best aggressief) toen rende de kat weg onder het bed. later nog een x de kat gepakt en me vriend de hond ik ben gaan ziteen met de kat op schoot en hebben de hond gepakt maar wel vast houden en toen steeds dichterbij mekaar. uit eindelijk liet ik de kat los en bleef heel groot voor het bed staan toen lieten we de hond los, die liep er op af en kreeg weer een snouw waarop hij weer zo agressief reageerde dus pakte de hond beet en trok hem weg en stuurde de kat weer onder het bed. maar zodra de kat er weer onder ligt gaat de hond wel kijken en rustig om het bed lopen maar gaat daarna gewoon liggen slapen op de grond. en is heel rustig.
wat moeten we nou?! we hebben ze nu maar even gescheiden want wil dat ze ff rustig word, want ze zit ook pas 1 dag in dit huis.
(hond is stafford reu 1jaar en geholpen.)
(kat is gewoon europese kort haar, poes 7jaar en ook geholpen.)