Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ApolloPaard schreef:Ik hoop dat het hier goed staat zo niet, sorry!
Aan gezien ik helemaal verlieft ben op het ras & ik deze liefde over het ras graag wil delen met andere...
Ik ben wel erg benieuwd wie er dus ook een border collie heeft & wat je er mee doet =) Brand los
miccamaaike schreef:Mijn (niet zo heel verstandige) tante heeft er 2... in een rijtjeswoning in de stad... ik vond het vanaf begin af aan al niet echt een heel slim plan en als ik hier zo lees blijf ik het een niet goed plan vinden.
Buiten dat vind ik het wel echt fantastische honden! Maar je moet toch wel aardig de ruimte en de tijd hebben om er één te houden.
yvje86 schreef:Ik heb zelf ook een bc en af en toe drijf ik er schapen mee. Ze loopt vaak ook los naast mn paard als we op buitenrit gaan.
ken ook een border die paarden drijft. Daar is het iets minder goed mee afgelopen. Gebroken poot, stukje van de staart af.
Nimfee schreef:miccamaaike schreef:Mijn (niet zo heel verstandige) tante heeft er 2... in een rijtjeswoning in de stad... ik vond het vanaf begin af aan al niet echt een heel slim plan en als ik hier zo lees blijf ik het een niet goed plan vinden.
Buiten dat vind ik het wel echt fantastische honden! Maar je moet toch wel aardig de ruimte en de tijd hebben om er één te houden.
Waarom zou dat niet kunnen? Als je dan met de auto elke dag naar het bos rijdt of gaat trainen, maakt het verder niet zo veel uit of je in een rijtjeshuis in de stad woont. Ik woon ook in de stad met mijn herdershond, maar ik kan d'r nog steeds prima uitlaten en ze breekt de boel niet af.