Nu vind ik het op zich wel een goed idee dat hij iets heeft om voor te zorgen maar hoe pak ik het aan?
Een hamster noemt hij ook af en toe maar dat gezien dat hoofdzakelijk nachtdiertjes zijn en nogal fragiel lijkt me dat minder geschikt.
Nu vind ik zelf Vlaamse Reuzen erg mooi, maar dat lijkt me niet te doen voor een kind. Pooltjes heb ik vroeger gehad en heb ik minder goede ervaringen mee. Hollandertjes hebben we ook gehad maar kan ik mij niet heel goed meer herinneren gezien ik toen nog erg jong was.
Wat is nu een geschikt konijn(enras) voor een jong kind? En hoe zorg ik ervoor dat hij een tam konijntje krijgt? Als je een konijntje koopt van een week of 8/9 wat weinig in handen is geweest, worden die nog goed tam?
En wat is een goede combi, 2 mannen, 2 vrouwen?
Ik hoor graag jullie ervaringen
Dat is wel een goede tip, bedankt.
zijn gewoon grappige dieren, leveren nog eieren op en bij het juiste ras ook rustig. Als je ze als kuiken in huis neemt, kun je mooi veel tijd besteden aan ze tam te krijgen (onze kip volgt net als een hond en springt ook rustig nog op schoot als je haar vraagt
). En ik vind het zelf minder werk dan konijnen, want de kans dat je er zelf voor moet zorgen is vrij groot
mijn ouders waren snel klaar met de konijnen, want mijn zus vond de lol er snel af want ze doen niet zo veel en maken ook geen geluid. Kippen bleven daarentegen haar boeien, net als haar kinderen nu.