Enkele maanden geleden stierf onze Bouvier plots, en ondanks dat we nog elke dag verdriet hebben voor haar brengt Reine ons troost. We hopen dat ze even lief en braaf wordt als onze geliefde Zara, maar dat valt natuurlijk nog af te wachten.
Reine is momenteel 11 weken oud en doet het heel goed. Enkel de zindelijkheid is nog niet tip top, maar met 11 weken kan je dat ook nog niet verwachten natuurlijk. Genoeg gepraat, hier komen de foto's!
Hier ben ik 4 weken oud! Ik ontmoet voor de eerste keer mijn nieuwe baasjes.

Net thuis aangekomen. Ik heb speelgoed maar ik lig liever onder de tuintafel de boel in de gaten te houden.
Mijn oortjes zijn nog geplakt omdat ik er eentje probeer recht te zetten.

Ik ben nog moe, maar ik durf toch al eens achter het hoekje gluren.

Ben ik niet super schattig?

Dag 2! Ik heb flink geslapen, en de plakkers zijn van mijn oren. (Gelukkig vinden mijn baasjes het niet erg als ik een oortje probeer recht te zetten). Mijn bijtring is ondertussen mijn favoriete speeltje.

Maar ook het roze spul vind ik wel leuk!

Volgende weken: Samen met mijn huismaatje gaan we vaak op stap. Ik mag overal mee naartoe, en in de zaak van 1 van mijn baasjes mag ik lekker binnen rusten.

En na al dat spelen en wandelen ben ik dooooodmoe
, dus dan lig ik lekker te slapen. (Hoezo een vreemde slaaphouding?
) 
Nog even een aandenken aan onze lieve Zara, die ons enkele maanden geleden verliet. We missen je nog elke dag meisje!

PS: Zara hebben wij op 7 jarige leeftijd uit het asiel gehaald. Haar oren en staart waren gecoupeerd, maar dit is duidelijk niet door een professional gedaan. Jammer genoeg is ze na 2 jaar bij ons overleden.
Zo, dit was het voorlopig!
Laten jullie iets achter?!
Groetjes en pootjes!
Tegen over de oren van Zara is dit al prachtig, dus daar zijn we al blij mee.
, ik wilde er alleen maar mee zeggen dat het een hoop werk is en voor ons is dat niet zo geschikt.