Ik maak mij een beetje zorgen over mijn kat.
Het valt mij op dat hij in vergelijking met mijn andere kat best dun is.
Hij is 5 jaar en gecastreerd, ik heb hem al vanaf kitten al heb ik wel het gevoel gehad dat hij te vroeg bij de moeder weg gekomen is, hij is altijd al klein (ook in verhouding met onze andere kat)
Beide katten zijn huis katten en komen niet buiten (wel hebben wij een grote ren waar ze naar buiten en binnen kunnen waneer ze willen)
Ze krijgen elke dag 2 bakjes vers water, een grote bak met brokjes en om de dag krijgen ze vlees.
Toen hij klein was is hij erg ziek geweest, hij had veel vlooien en hebben er alles aan gedaan om hem vlooivrij te krijgen bovenop kreeg hij ook last van zijn tanden en heeft daardoor en door de vlooien 3 dagen bij de dierenarts gezeten omdat wij echt met onze handen in het haar zaten.
Hij eet en drinkt wel goed, oogt buiten het dunne om gezond en is actief en speelt graag.

En nog een foto van hun voor t vergelijken

Sorry krijg de foto's helaas niet gedraaid.
Met dit topic vraag ik, wat ik kan doen en wat het beste voor hem is om te doen.
). En een oude (ex)kater van 10 jaar oud die èn klein is èn fors gebouwd is (zijn ouders waren broer en zus van elkaar dus hij heeft last van een flinke portie inteelt, tis eigenlijk net een dwergje
) en dus te zwaar lijkt.