Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
troi schreef:Nou de opvang waar wij een konijn weghaalden deed zo moeilijk niet hoor, weg is weg..
En dan nog komen ze niks controleren. Als je echt zeker wilt weten dat hij goed terecht komt moet je hem houden.
.
troi schreef:Nou de opvang waar wij een konijn weghaalden deed zo moeilijk niet hoor, weg is weg..
En dan nog komen ze niks controleren. Als je echt zeker wilt weten dat hij goed terecht komt moet je hem houden.
Laptopmuis schreef:troi schreef:Nou de opvang waar wij een konijn weghaalden deed zo moeilijk niet hoor, weg is weg..
Ik denk dat de meeste mensen het ook niet zo op prijs stellen als er nog iemand thuis komt kijken of alles in orde is. Mensen adopteren geen konijn in een opvang als ze er geen liefde voor hebben.
dierenfan schreef:zet een advertentie op marktplaats met foto's van je konijn en wat jij wil hebben waar deze in terecht komt en dat je het konijn zelf brengt binnen een afstand van ... km
Zo heb ik ook een aantal nijnen (opvang nestje) herplaatst en is mij zeer goed bevallen. Ik krijg nog regelmatig foto's omdat deze mensen dat leuk vinden om ze door te sturen. 2 nijnen leven in dezelfde sitatuatie als de mijne (hok met grote ren) en 5 nijnen leven los in enorme tuin (allen geholpen). Echt helemaal geweldig!!