in januari kwamen we puppy,s kijken en omdat we niet konden kiezen hebben we naast je zusje ook jou meegenomen.
niet wetende dat je zo,n belangrijk en groot deel van ons leven zou worden.
ik ging je samen met mijn vader trainen en na jaren training kon ik je zelfs laten gehoorzamen op handgebaren of enkel door je aan te kijken wist je precies wat er van je verwacht werd.
je bent al die jaren kerngezond geweest en toen je 10 jaar oud was speelde je nog steeds alsof je een puppy was.
inmiddels zou je in december 14 jaar oud geworden zijn,dat was wel te zien aan je witter wordende snuit maar zeker niet aan je gedrag en gezondheid!
half jaar geleden heb je nog een volledige checkup gehad bij de dierenarts en die was zeer te spreken over je gezondheid,nog nooit een hond op deze leeftijd gezien die zo gezond was.
we zijn allemaal het huis uit en papa is geemigreerd naar het buitenland,jouw zusje was paar jaar eerder al naar een nieuwe baas gegaan omdat ze met ons niet happy was en ook met jou echt geen band had.
jij ging koste wat het kost niet weg!
je ging bij de oudste,mijn broer ,wonen maar we zagen elkaar nog regelmatig.
vanmorgen kwam dat ene nare telefoontje,je bent overleden....ik was aan het werk maar die tranen liepen over mijn wangen,allemaal voor jou meisje,mijn vriendinnetje..
de o zo gezonde levensgenieter kon vanmorgen ineens niet meer opstaan en je plaste en poepte alles onder.
vermoedelijk een zware hersenbloeding met verlamming tot gevolg.
mijn broer moest snel een beslissing nemen nog voor wij ingelicht werden maar hij heeft het juiste gedaan.
gezien jouw hoge leeftijd heeft hij besloten om je nu je rust te gunnen,en ik had precies hetzelfde besloten.
inez,ons meisje...je zult altijd in mijn hart zijn,nooit zal ik je vergeten!
een grote rottweiler met een klein hartje,dol op alle baby's of het nu konijntjes of mensenbaby's waren en een fantastisch maatje.

ik ga je missen meisje.....