Hij kwam dus vragen of we er 1 wilde. Ik had zoiets van we hebben er al 6 dus hoeft niet zo, maar mijn man zei volmondig ja toen hij het hoorde. Ik heb er geen moeite mee, dus er zou er een bijkomen strakjes als alles goed ging.
Diezelfde avond kregen we te horen dat er 4 pups waren. 3 teven en een reu.. wij wilden graag een reutje. Gister, zaterdag waren de 3 teefjes dus overleden. Mams is erg onrustig en sleept en doet met haar kroost. Mams is dan ook nog erg jong.We hebben de hele dag door een beetje contact en sávonds hoor ik het weer.. dus besloten om in mn auto te springen en het puppekind te halen.
16-08 rond half 8 s'avonds ben ik terug met een iniminiemannetje. Bij aankomst weegt hij 406 gram, vanmorgen 450.
We gaan hard ons best doen om Frommel een grote hond te laten worden.. en voor nu lijkt dat goed te lukken... (ja ik heb ervaring met flessedieren) van kat tot schotsehooglanderkalveren, duiven ect.Dus.. hier is Frommel.
Het is de bedoeling dat ik de vorderingen van Frommel meld niet dat het een rel topic word. Het is al niet gaaf dat zn mams het niet goed deed, dus laten we dat vergeten.Hij is hier en moet met een beetje mazzel een mooie grote vent worden.