Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hhilde schreef:Sommige honden hebben ook niks met andere honden. Mijn hond zou een andere hond in huis accepteren, maar hij zou er geen extra plezier aan beleven.
Edit: in reactie op Zoolgangster, mijn hond is een beagle en die zou écht niet zonder mij kunnen.
Iris82 schreef:Ben benieuwd hoe die baas-plak honden zich zouden gedragen als ze in een roedel opgegroeid zouden zijn. Tis allemaal een kwestie van gewenning denk ik.
) geworden dan gepland, een 2de hond wordt m sowieso niet. Kaus schreef:Mijn hond heeft de eerste zes maanden van zijn leven tussen zo'n 250 andere honden geleefd en af en toe een aai van een mens. Hij accepteert iedere hond die binnenkomt en kan met elke hond overweg. Hij past zich geweldig aan.
Helaas wonen wij in een niet al te groot huis en is onze hond al 'iets' groter (35 cm groter) geworden dan gepland, een 2de hond wordt m sowieso niet.
Maar ik denk absoluut dat hij een vriendje leuk zou vinden.
Vraag is dus of een hond het ook leuk vindt zonder vriendje.
Iris82 schreef:Ben benieuwd hoe die baas-plak honden zich zouden gedragen als ze in een roedel opgegroeid zouden zijn. Tis allemaal een kwestie van gewenning denk ik.