Helaas nog steeds aan de diarree. Ik geef haar normaal alleen brokjes en water. Nu voor haar diarree remmer heb ik vlees zakjes gekocht van Felix dacht ik. eerste dagen at ze dit super op. Geef haar elke dag een half zakje. (zit ook veel vocht in vind ik ook fijn gevoel ivm de diarree)
Vanochtend heeft ze nog gegeten maar nu wil ze de ander helft van het zakje niet eten. En de diarree remmer zit erin.
Ik maak me natuurlijk gelijk zorgen dat ze nu niet meer eet....
Als ze vannacht het niet op heeft gegeten en ook haar brokjes niet moet ik dan morgenochtend gelijk weer de dierenarts bellen?
Ze krijgt ook vloeistof tegen misselijkheid dit moet ik geven een half uur voor het eten. Deze heeft ze wel binnen gekregen spuit ik in haar bekje.
Het water heb ik nu afgemeten zo kan ik bijhouden of ze vannacht wel drinkt. Diarree remmers mee gekregen t/m maandag.
Dierenarts zei is vast virus van de vondeling kat en ze moet er zelf overheen komen toen ik er van de week was. Missy is een binnenkat dus minder weerstand dan een buiten kat.
De kat is altijd al een stresskat geweest. Elke keer als ik nu bij haar buk schrikt ze al omdat ze bang is dat ze weer mee moet of weer spuitje in haar bekje doe Ze hebben dat gelijk door.
Als ze morgen nog niet eet zou ik dat kunnen gaan doen. Dierenarts zal daar ook wel wat voor hebben denk ik.
De kat had van de week geen koorts bij de dierenarts. Ik kan dit zelf nu niet meten.
heb je geen blikje tonijn in de kast ? niet eten (maar dat weet je wel) is niet goed, beter "slechte" tonijn, plakjes ham, kaas...whatever, dan niets binnen krijgen.
hebben het kitten en jouw kat de kattenbak gedeeld ?
nog iets in de vriezer liggen...vis of zo ? eventjes in de magnetron ? anders idd de DA bellen, misschien kun je nog wat astronautenvoer ophalen RC convelance of iets dergelijks.
Missy weer opgehaald ze moest nog even blijven. Ze heeft een injectie gekregen. Ze had daar paar hapjes gegeten bij de da helaas nog wel koorts. Als ze niks had gegeten had ze aan het infuus gemoeten. Heb koorts remmer mee gekregen en zolang ze iets eet is het goed. Dan komt het wel goed denken ze en de koorts moet gaan dalen komende dagen. Morgenochtend is er spreekuur kan ik ook weer langskomen als ze thuis niks wilt eten.
Wat mankeert ze dan nou en waarom eet ze niet/nauwelijks?
Linnie050
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-14 18:49
Assistent had het over een virale infectie. Omdat ze hoge koorts heeft voelt ze zich niet lekker. Ik denk net als bij ons als je griep hebt heb je ook weinig zin in eten of drinken.
simodi
Geplaatst: 15-08-14 18:52
linnie050 schreef:
Assistent had het over een virale infectie. Omdat ze hoge koorts heeft voelt ze zich niet lekker. Ik denk net als bij ons als je griep hebt heb je ook weinig zin in eten of drinken.