Ik kan mijn geluk niet op, want wij krijgen gezinsuitbreiding!
Nadat onze vorige hond nu ruim een jaar geleden is overleden, vonden ook eindelijk mijn ouders dat het tijd werd voor een nieuwe hond. Ze zijn geboren op 14 juli wat ze nu 5 weken oud maakt. Er zijn 5 reutjes en 2 teefjes. Wij mogen kiezen welk teefje we willen. Het is een hele lieve, kleinschalige fokker welke ons elke week up-to-date heeft gehouden over de voortgang van de dracht.
Papa is een duitse reu, waarvan ik even de naam ben vergeten
. Iets met een Z...Mama is zelf ook geboren bij deze fokker.

en 61 dagen dracht, al een beste buik...

En 15 juli het fijne nieuws dat de pups zijn geboren:

Alle pups bij elkaar:

Op deze foto zijn de pups 2,5 week oud en ze groeien als kool:

En dit zijn dan de twee teefjes waarin wij de eerste keuze hebben.. Hoe kun je hier nou tussen kiezen??

Afgelopen maandag zijn we langs geweest om de pups te bezoeken.. En dit is ze geworden:
Het meiske met de iets grotere witte pluim aan de staart.

De fokker wilde graag dat we nu al zouden kiezen welke pup we wilden, wat ik best jammer vond omdat je nu nog niet goed kan beoordelen hoe ze spelen, of ze dominant zijn enzo en dus een mindere inschatting kan maken van het karakter.
Wij zijn gewoon op zoek naar een gezelschapshond en wij hebben dus niet geselecteerd op raseigenschappen of uiterlijke kenmerken. Als mensen het leuk vinden kan ik hier foto's blijven posten van onze dame, waarvan wij nu elke week een update gaan krijgen.
.