Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nientje78 schreef:Vind het nog steeds knap dat dierenartsen een soort van diagnose kunnen maken via de telefoon zonder het dier gezien te hebben.
Kun je nergens anders terecht?
Beterschap voor je hond!
Veel beter. Mioux schreef:Heb je eventueel al eens geprobeerd om te zien wat je hond doet als je de poten probeert te strekken en buigen? Als hij hier evt last van heeft hoor en merk je dat wel snel
Davinia_ schreef:Ja ik heb hem getemperatuurd. Wilde sowieso hem in de gaten houden vandaag en anders vanmiddag weer bellen, ze zijn vanavond ook open.
Wel heeft hij gisteren heel raar lopen rennen en springen en toen op de terugweg wilde hij ook niet echt meer mee lopen.
Verder is hij wel alert, toen ie net iets hoorde ging ie gelijk blaffen en ook toen mijn man thuis kwam.
Davinia_ schreef:Ik ben overigens wel een beetje iemand die om iedere scheet die dwars zit de dierenarts wilt bellen en vaak ga terwijl het niet nodig is. Ook gedaan toen hij als pup zo ziek was ineens en de dierenarts zei dat het vast een darminfectie was. Paar uur later weer terug gegaan omdat ik het niet vertrouwde (en dat terwijl ie pas dezelfde dag ziek was geworden) en toen bleek het parvo te zijn. Nog altijd blij dat ik naar mijn eigen gevoel geluisterd heb
Ik heb er eigenlijk nog nooit naast gezeten en ik heb al heel wat meegemaakt bij mijn kat.