Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lotus83 schreef:nou dan weet je dat je een volgende keer niet zelf moeten aanklooien en meteen de dierenambu moet bellen
Yasmijntje schreef:Lotus83 schreef:nou dan weet je dat je een volgende keer niet zelf moeten aanklooien en meteen de dierenambu moet bellen
Wat een nare opmerking zeg.
Goed gedaan ts, dat je haar probeerde te redden.
De dierenambulance doet echt niks voor zo'n mereltje.
Klinkt misschien heel gemeen, maar die draaien ze inderdaad gewoon de nek om, zoals [***] al zei.
Niet omdat er bij de dierenambulance nare mensen werken, helemaal niet, maar ze kunnen heel weinig betekenen voor zo'n vogeltje, al helemaal als het zo'n jonkie is.
Niemand gaat het vogeltje heel erg missen, en het is ook geen bedreigde diersoort, vandaar waarschijnlijk ook.
Yasmijntje schreef:Lotus83 schreef:nou dan weet je dat je een volgende keer niet zelf moeten aanklooien en meteen de dierenambu moet bellen
Wat een nare opmerking zeg.
Goed gedaan ts, dat je haar probeerde te redden.
De dierenambulance doet echt niks voor zo'n mereltje.
Klinkt misschien heel gemeen, maar die draaien ze inderdaad gewoon de nek om, zoals [***] al zei.
Niet omdat er bij de dierenambulance nare mensen werken, helemaal niet, maar ze kunnen heel weinig betekenen voor zo'n vogeltje, al helemaal als het zo'n jonkie is.
Niemand gaat het vogeltje heel erg missen, en het is ook geen bedreigde diersoort, vandaar waarschijnlijk ook.

Lotus83 schreef:[***] schreef:Alsof die komen voor een jong mereltje, die draaien 'm gewoon z'n nek om hoor
hoe kom jij aan die wijsheid?
hier worden alle gevonden vogels naar het vogelasiel gebracht.... ze rijden af en aan
nek omdraaien word hier echt NIET gedaan. ze gaan direct naar de opvang waar ze 24/7 geholpen worden. Yasmijntje schreef:Dan neem ik mijn woorden terug
Mooi dat het bij jullie in de buurt wel zo geregeld is!
Ben benieuwd waar ik de nummers kan vinden van deze opvangen?
Dan weet ik wat ik moet bellen als ik nog eens een vogeltje tegenkom.