Nala is een kitten van 5 maanden jong en woont met mij en twee andere huisgenootjes in het centrum van Delft.
Omdat wij in het centrum wonen vinden wij het niet relax als zij naar buiten gaat ivm al het drukke verkeer etc.
Nu gaan wij, met zijn drieën, eind augustus op vakantie en zal mijn moeder op haar passen. Zij heeft zelf wel een tuin, vandaar dat we een tuigje hebben gekocht, zodat ze gewoon in de tuin kan chillen maar niet weg kan lopen en dan verdwalen.
Afgelopen donderdag was ik vrij en ging ik naar mijn vader toe die op de camping was. Hij wilde graag zijn 'kleinkind' Nala zien en aangezien ik toch het tuigje had gekocht kon ik deze mooi buiten uitproberen.
Dit was dus Nala haar eerste keer buiten en op het gras! Wat spannend was dat allemaal zeg! Nala heeft een hoop indrukken opgedaan, maar vond het hartstikke leuk allemaal! Iedereen vond Nala lief en wilde alleen maar met haar knuffelen.
1. "Hmm heb ik weer, mogen de mannen vissen en ik moet hier wachten"

2. "Even een dutje doen"

3. Selfie met dropje

4. "Jaa de caravan, snel naar mijn logeerhuisje!"

5. "Wat zie ik daar?"

6. "Ik denk dat ik dat wel lekker vindt"

7. "Kijk ik zo knap?"

8. "Vliegt daar een vliegje?"

9. Focus op alle beestjes, hihi

10. "Beestjes tussen de planten! Leuk!"

11. "Wat is daar?"

12.

13. En natuurlijk de allerknapste als laatste

Ze is alleen eerder bij mijn moeder thuis geweest. En van de stress signalen vind ik ook meer dan begrijpelijk.. Voor het eerst echt buiten, gras, beestjes, veel andere mensen die haar willen knuffelen, een hoop indrukken in een korte tijd.
Excuus. Ik keek eerder op de telefoon en zit nu even op de laptop dus nu zie ik het beter.
) die je op maat kan aanpassen!