Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LOVESUSHI schreef:Ho Ho Ho, de hond is niet gekocht als puppy, mijn vriend heeft haar gekregen van zijn vriend die haar had als 'familiehond' nam...
LOVESUSHI schreef:Het is dat ik, mijn vader en mijn broer allergisch zijn voor honden (behalve onze eigen, die verharen niet) ...
slimmerik schreef:LOVESUSHI schreef:Ho Ho Ho, de hond is niet gekocht als puppy, mijn vriend heeft haar gekregen van zijn vriend die haar had als 'familiehond' nam...
Als je een hond aanneemt als kado is dat imo hetzelfde als kopen. Jij bent dan verantwoordelijk voor alle kosten. Het feit dat ie voor jouw allergie naar schoonmoeder moest maakt imo jullie nog steeds verantwoordelijk. Dus je betaalt of de kosten of je zoekt een ander tehuis. Triest dat een hond ingezet wordt om de VELE ruzies uit te vechten.... triest......
LOVESUSHI schreef:ehm nee, hij woonde daar met mijn vriend, voordat ik met mijn vriend kreeg he. Dat zijn moeder alleen maar kan schreeuwen op hem, maakt het dat hij hier is komen wonen. Zijn moeder wou(!!!) haar weer terug toen ze hier was, omdat haar andere hond was overleden. Wij wouden dit eigenlijk niet, omdat we iemand voor haar hadden maar dat mocht niet van zijn moeder...
Welke site kan dit? Ga ik gelijk doen !
edit: mijn vriend weet niet zo goed wat hij wilt... ik zei ook al, we zoeken iemand voor haar waar ze het goed heeft en waar we af en toe langs mogen komen, als zij met vakantie gaan, kan ze hier etc...
Nessah schreef:LOVESUSHI schreef:Het is dat ik, mijn vader en mijn broer allergisch zijn voor honden (behalve onze eigen, die verharen niet) ...
Hier heb ik dus echt mijn vraagtekens bij?
Anyway, de hond is de dupe van de situatie wie zijn "schuld' het dan ook is, heel sneu voor het dier. Ik zou hem herplaatsen naar mensen die wél de energie/tijd en geld er in willen steken en hopelijk vinden jullie een huis waar de hond op een fijne manier oud kan worden na zo'n rommelige start.
Weer een gevalletje van, eerst goed nadenken voor je een dier aanschaft ( niet zo zeer naar jou, maar naar de situatie)