Ik zit even met een vraag..
Wij hebben twee kittens broer en zus.
Wanneer kan ik ze het beste laten helpen we willen absoluut!! Geen kittens of ongelukjes,
Ik heb de da al gebeld met de vraag vanaf wanneer en die zij 6 maanden en vertelde dat ik de poes het beste tot die tijd aan de pil kan zetten, maar ik weet niet of ik daar goed aan doe ...?
Anderzijds heb ik straks geen zin in een ongelukje of wat dan ook.
Ze trekken veel met elkaar op de kleintjes en ravotten veel met elkaar, dat maakt het moeilijker met zien wanneer ze interesse in elkaar krijgen... met spelen ligt hij soms boven op haar dat ik denk oei wat als .. natuurlijk nog te vroeg en is het spelen!
Moeilijk moeilijk
Wie kan mij hier bij helpen?
waarbij ook nog eens een onnodige bevruchting plaatsvindt, dus toen de kleine dame rond 5 maanden iets meer begon te sletten heb ik ze ingeladen naar de dierenarts. Die vond ze gelukkig groot genoeg dus toen zijn beide geholpen. Beiden waren binnen een paar uur weer als vanouds irritant dus achteraf voor ons allemaal de perfecte timing geweest 
kittens hoeven ook niet nuchter te zijn voor de operatie, op 6 maanden moet dat wel. Iets met een verschil in anesthesie.