Hij was/is echt een voorbeeldige pup, vergeleken met onze verwachtingen. Hij deed zelf zijn behoeftes op de kranten en hij deed echt zijn best om het op te houden, we hebben hem niets hoeven aanleren op dat gebied. Alleen thuisblijven lukte ook heel goed, geen gejank en de schade was, als er schade was, minimaal. Wat hij verder kapot heeft gemaakt is ook echt minimaal; een slipper, wat krassen op het hout en wat draadjes van het kleed. That's it.

En zo zijn er nog veel meer dingen die hij erg goed heeft gedaan, vergeleken bij onze verwachtingen.

Nu vraag ik me af, is Mouss echt zo voorbeeldig, of is dat gewoon normaal
Hoe was jullie hond tijdens zijn puppytijd? Een echte dondersteen die het huis overhoop haalde, of juist het tegenovergestelde?Als er al zo'n topic is, mijn excuses.
. Verder met wandelen trok hij heel erg en hij was ook erg sterk, daarom hadden we een trektuigje. Qua zindelijkheid en gehoorzaamheidstraining was 't een schatje, ook alleen thuisblijven en dat soort dingen waren geen probleem. Ze brak wel regelmatig uit, terwijl we alles al dichtgebouwd hadden
), hij kauwde op stokken, botten en een oude schoen en hij was heel sociaal (en onderdanig) naar andere honden en mensen.
), en allemaal dat soort dingetjes.
. Ze kon nooit stilstaan of even wachten als iemand met haar bezig was.
(voor foto's zie profiel)
maar ze was heel snel zindelijk, het piepen viel ook heel erg mee en ze heeft niet meer kapot gemaakt dan mijn pluizige sloffen, per ongeluk een vaas, en een keer een afstandsbediening in dr pubertijd. En ons huis ligt echt vól met spullen