Lezing Het gelukkige konijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiimberley

Lezing Het gelukkige konijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-14 20:49

Ik loop stage bij het Knaagspoor in Ridderkerk en in samenwerking met hen organiseer ik de lezing 'Het gelukkige konijn'. De lezing zal gegeven worden door Bernice Muntz. De opbrengst van de lezing is volledig voor Het Knaagspoor. Zij hebben het echt super druk nu met alle gedumpte dieren die binnen blijven komen, dus zij kunnen wel een steuntje in de rug gebruiken. Ik heb de lezing ook al eens bijgewoond en het is echt een aanrader. Ik hoop dat veel mensen zich opgeven. *\o/*

Voor diegene die het Knaagspoor niet kennen: Het is een konijnen en knaagdierenopvang in Ridderkerk, die vooral bekend staat om het feit dat ze konijnen alleen per minimaal 2 plaatsen. Je kan bij het Knaagspoor een koppel konijnen komen uitzoeken, of je eigen konijn aan een konijn uit de opvang koppelen. In mindere mate hebben ze ook knaagdieren zoals cavia's, ratten, muizen etc. Ook deze gaan alleen per minimaal 2 weg.

Dus: als je een betere band wilt met je konijn én het Knaagspoor graag wilt helpen: geef je snel op! :D

Afbeelding

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 20:53

Bernice is super! Ik heb ook een keer een lezing van haar gehad.
Helaas kan ik die dag niet.

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 19:33

Verder niemand? |(