Maya aan Cadzand!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Maya aan Cadzand!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-14 13:04

Altijd fijn om nog eens naar de zee te gaan.. het was zo lang geleden voor Maya dus die was heel enthousiast :D Maya is een Spaanse Waterhond van nu 4 jaar :)
Sinds een paar maand heeft ze een frisbee erbij gekregen, die sport kon ze dan eindelijk eens uitoefenen op het strand :P Helaas heb ik daar niet echt foto's van.

Afbeelding

Afbeelding

Splash :D
Afbeelding

Tegen de zonsondergang nog eens naar het strand geweest met Maya :)
Afbeelding

Afbeelding

High Five :D
Afbeelding

Afbeelding

Het was een geslaagd dagje :D

:evaw:

Bommeltje_

Re: Maya aan Cadzand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 16:37

wat een geweldige hond is dat! ik ben echt helemaal verliefd <3 kunnen ze goed met paarden samen? en worden ze gefokt in Nederland :D ben wel heel nieuwsgierig :D!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-14 16:50

Elke hond z'n karakter is anders en elk paard z'n karakter ook he.. dus daar kan ik niet echt op antwoorden maar over het algemeen zijn het superslimme honden dus kan je ze wel manieren oid aanleren rond de paarden :D Een tijd geleden stond mijn paard in de buurt en ik nam ze er altijd mee naartoe, Maya vind het dan langs de andere kant heel grappig om mijn paard te doen verschieten door ineens te spring-blaffen :') maar 9/10 is ze bezig met dr eigen dingen haha. Diallo is dan ook wel een koel paard dus maakt er allemaal niet echt een probleem van :P
Afbeelding

Verder weet ik niets van fokkers in Nederland, er zijn er iig 2 in België :)
Ik moet zeggen, t'is echt een leuk ding en ze verliezen geen haar en stinken tenminste niet haha :')
Op deze voorwaarden zouden we een hond in huis nemen :P

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 16:58

hihi ik heb al gezocht en ze worden gefokt in Nederland :D! even mijn vriendje overhalen en dan komt er misschien na mijn studie ook wel eentje :D

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-14 17:00

Awh supergaaf! Zal je zeer zeker geen spijt van krijgen! :P