Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mist schreef:is de hond geent tegen parvo ? hoe oud is hij ?
Mijati schreef:Mijn jonge boef heeft ook een "buikgriepje" gehad, overgeven, spuitpoep, maar zonder bloed. Met bloed erbij klinkt toch ernstiger. Ook de pup van mijn zus en een aantal van de oudere honden bij mijn moeder hebben het gehad. Een paar dagen diarree en een dag overgeven. Na een dag of twee zijn ze weer gezond.
dierenfan schreef:Mijn boxer heeft het gehad maar dat is al weer ongeveer een jaar geleden. Was voor hem wel kantje boord tot aan dwangvoeren toe om het uur (ook 's nachts.....) gelukkig wel gehaald maar hij blijft zwak qua maag en darmen.
Oftewel bij twijfel niet aankijken maar idd naar de dierenarts vliegen!!!! Heb ik ook gedaan overigens (stond er 's middags en 's nachts om half 1 weer.....) maar het was behoorlijk heftig
Ik hoop van harte dat het virus niet richting hier komt..... Maar ja met dit vele warme weer zou het zomaar kunnen natuurlijk. Virussen en bacterien doen het nu fantastisch helaas en dan die afgelopen warme winter doet ook geen goed.
Hier in de omgeving worden mensen, dieren en dierenartsen letterlijk GEK van vlooien en hun gevolgen (jeuk, bijt plekken, krabben, wormen enz...)