Ik ben gek op ze..maar daar komt de maar! Sinds een jaar heb ik ook een vriend en hij heeft niks met mijn twee harige vriendjes
Uiteraard kan hij niet anders dan ze accepteren want weg gaan ze niet! Vriendlief heeft sindskort een huis gekocht en het is toch wel de bedoeling dat wij op den duur daar bij in gaan wonen. Hij is echter als de dood dat mijn katten vrienden zijn huis kapot maken (zucht). De jongste, Lilo genaamd, is echt een kwajongen! Niet gemeen maar hij probeert wel van vanalles, planten waar hij in klimt en vervolgens met plant en al naar beneden stort, een bank die gebruikt wordt als springplank (en soms per ongeluk als krabpaal). Stitch, mijn andere meneer, is heel relaxed en maakt zich niet zo druk. Ik kan me er nu al druk maken om het feit 'wat als Lilo wat sloopt' dan moet ik weer aan horen wat voor k*** beest het is. Hoe kan ik het leefbaar maken voor kat en vriend? Mijn vriend heeft ze het liefst overdag (als we er niet zijn) en s nachts in de garage..Maar aan dat idee kan ik nog niet echt wennen..En hoe zorgen julie er voor dat jullie katten daadwerkelijk in de tuin blijven? We zitten al te denken aan stroomdraad, maar ik ben zo bang dat het Lilo wel weer lukt om een uitweg te vinden..of moet ik ze dan wellicht op den duur gewoon helemaal naar buiten laten? Kunnen ze daar op die leeftijd nog aan wennen? Ze kennen natuurlijk geen verkeer en hebben nooit buiten geleefd..
Misschien zit hij nog in de ontkenningsfase mbt mijn katten
) en / of je kan de situatie zo aanpassen dat het risico op schade kleiner wordt.