Ik ben in oktober bij mijn vriend gaan wonen.
Hij had een poesje "Sterre" en ik ben met mijn 2 katten "Micky en Crispy" (en een hond en konijnen en vogels) bij hem komen wonen.
Mijn katten, en dan vooral Micky, heeft Sterre zo goed als uit huis gepest lijkt het wel.
Sterre kwam heel soms thuis en was dan of boven of meteen weer weg.
Sterre weet de weg naar mijn schoonmoeder en was daar dan ook regelmatig te vinden.
In Maart hebben we de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en zijn we aan de slag gegaan met klussen. Dus daarom hadden we zoiets van "zo lang het duurt duurt het want straks moeten ze toch een paar weken binnen blijven en dan ook alle 3 in een nieuwe omgeving, komt best goed".
Per 1 juli wonen we in ons nieuwe huis, de katten zijn ruim 3 weken binnen geweest en vorig weekend was het tijd om lekker naar buiten te gaan.
Het was even eng, maar s 'avonds waren ze ook alle 3 weer binnen!
"yes" dachten we beide, dat gaat helemaal goed komen.
Ook omdat Sterre hier binnen in huis ook lekker lelijk kan doen naar mijn katten, dus ze werd wat dominanter.
Maar het duurde 1 dag

Nu is ze steeds een paar dagen de hort op, en krijgen we een belletje als ze weer bij schoonmoeders aangekomen is.
Dan halen we haar op, nemen we haar mee naar huis, krijgt ze lekker eten en alle aandacht.
Maar helaas, niks werkt.
Wie heeft hier ervaring mee, kan ons tips geven.
Sterre is echt zo'n ongelooflijk lief poesje... hebben haar s' nachts graag binnen en dat ze gewoon elke dag lekker thuis komt eten.
Mijn katten liggen om 5 uur s' middags voor de deur te wachten
alleen Sterre nog niet 
Snif.
.