Wie heeft er nog een konijntje thuis?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kirania

Wie heeft er nog een konijntje thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 12:31

Ik ben zo veel met paarden bezig, maar eigenlijk verdienen die andere knuffels ook echt een grote spotlight. Wie heeft er nog een pluizige huppelaar in huis? Met foto is het altijd leuk te zien. :j

Hier is mijn schat - Wasabi, een vrouwtje, dwergkonijn, likt aan letterlijk alles en dan nog het liefst van al aan je been. Heeft de dood veroorzaakt van een van onze Ps2 controllers en knabbelt de zandzak van de vogel open als we hem niet goed wegzetten. Een raar trekje van haar is dat ze niet van haar muskietennet handdoek afkomt als we haar vrijlaten. Misschien weet ze dat ze uitschuift als ze de spast uithangt op de tegels? :')

Vage foto van toen we haar net hadden, was toen 8 weken oud en een echte schootzitter;
Afbeelding

En mevrouw nu in haar zomerpelsje en een stukje ronder ook;
Afbeelding

En onze Torak solliciteert ook voor konijn en gaat in haar hok zitten terwijl zij eruit blijft...
Afbeelding

Torak doet het trouwens in zijn broek als hij haar ziet, doodse schrik voor een dwergkonijntje...:')

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:36

Ik heb sinds 3 weken een nieuw konijntje na het overlijden van mijn 9 jarige zelf gefokte dame.
Het is een rammetje van nu bijna 3 maanden ( 1 Mei geboren )
Hij heet Charlie en is een Nederlandse Hangoor
Afbeelding

guenivere

Re: Wie heeft er nog een konijntje thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:30

Ik heb er zeven. Zal binnenkort wel eens een foto plaatsen.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:34

ik heb er 1 van 11 of 12.ben t een beetje kwijt hoe oud precies.madam is niet zo van menselijke aandacht behalve voor t voer dan.zit daarom lekker in haar hokje en in de zomer zo nu en dan in een grote ren.hondlief vindt haar hartstikke leuk,en waakt dan ook bij haar zodra de kooi wordt verschoond.kan ze ook nog een lik schoonmaak verwachten de hond...

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:39

Ik heb thuis 4 konijnen rond huppelen, 2 hollanders en 2 kleine zwart-wit-bruine lopen. Echte schatjes zijn het <3

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 06:58

Ik heb er een, een angora (waarschijnlijk niet 100% zuiver maargoed)van rond de 2 of 3 jaar. Hij komt uit het asiel. Zal kijken of ik binnenkort een foto kan plaatsen

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 08:29

Ik heb ook twee konijntjes rondhuppelen! Een hollandertje (mannetje) van ik gok rond de 7/8, die al zijn hele leven bij mij is en een echt maatje is. Hij loopt als hij los is constant achter mij aan en springt ook zo op schoot haha. Hij is ook enorm brutaal en waakt ook echt over 'zijn' tuin. Hij vliegt zo vogels aan die even landen in onze tuin en ook voor honden en katten is hij niet bang. := en ook heb ik dropke nog die net een jaar geworden is, dropke is een kruising van verschilende rassen en een vrouwtje. Bij bekenden is ze heel tam een aanhankelijk, maar bij onbekenden nog wat onwennig en terughoudend. :)
Snuitje:
Afbeelding
http://nl.tinypic.com/r/rk37ev/8

Dropke
Afbeelding

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 10:46

Wat een schattige beestjes! En die dropke, dat is toch echt wel een dropke :o