Gecastreerde rammelaar dekt voedster? geen domineren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Locanda

Gecastreerde rammelaar dekt voedster? geen domineren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 08:11

Joris is al een tijdje bij ons, en omdat zijn vorige vriendin overleden is, heeft hij een nieuw vriendinnetje. Ze schelen 4 jaar, in het begin is er 1 soort bestijg poging geweest. Maar de rangorde was vanwege het leeftijdsverschil duidelijk, en Alice vond het prima.

Zijn vorige vriendin kon hij ook goed mee, maar heeft hij nooit gedekt. Ik vermoed dat hij wel de baas was, of.. kunnen konijnen gelijkwaardig zijn? Kanttekening is wel, dat zij niet helemaal in orde was. Zwakker ras (wist ik toen nog niets van af) en ze had E. Cuniculi. Hierdoor wisselende periodes, maar ze was eigenlijk nooit helemaal 100%.

Alice vindt het overigens allemaal ok, ze hebben een goede band. Hij dekt haar terwijl ze rustig is (weet niet of het 'lukt' zeg maar) en daarna zoekt ze hem op d'r gemakje weer op om te gaan slapen/knuffelen/eten.
Ze is vanuit het nest -na een gedegen introductie- bij hem gekomen, en inmiddels 3 maanden geweest. Gaat het castreren wel eens mis? Kloprammelaar? :D Friends with benefits? Of toch domineren?

Laptopmuis

Re: Gecastreerde rammelaar dekt voedster? geen domineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:03

Wat ik begrijp is dat ze nu dus al 3 maanden bij elkaar zitten? Of zitten ze pas bij elkaar?

Locanda

Re: Gecastreerde rammelaar dekt voedster? geen domineren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 16:16

Pff... daar ben ik dan weer niet zo goed mee :D :+ ze zitten tussen de 2 en 3 maanden bij elkaar.