ik heb een vraagje.
Mijn Oom en Tante hadden eerst 1 poes toen ze gingen verhuizen 2 straten verderop liep die kat steedst terug dus hebben ze besloten om haar daar te houden. die poes was 2 jaar zij kreeg een nest met jongen waarvan mijn Oom en Tante er 1 kochten. nou een paar week geleden stond er op de fammilie app dat zij een kitten had gekregen! en zij is pas 8 maanden! nou kunnen ze lekker samen op groeien zeg!
de bevalling verliep redelijk is was erbij en de mama poes die dus de jongen kreeg noemen we even Drop had 2 dood! geboren kittens! en 1 had de bevalling overleefd maar is 2 uur daarna gestorven, Drop had vele verwondingen gekregen en moest 1 week bij de DA blijven omdat ze zo verzwakt was!
nou had ik daar toen wat van gezegd, dat ik het niet van kunnen! dat hun dochter( die is nu denk ik 5) op haar leeftijd een 3ling krijgt! ( als je het dan even vergelijkt) ik was nog nooit zo woest op hun! ik vond het echt niet kunnen! en hij zei dat hij kittens wel leuk vond!
ja dat snap ik wel maar ook als je mama poes nog nauwlijks 1 jaar is?
maar goed, toen had ik dus gehoord dat mijn Oom haar naar een mannentjes poes had gebracht! express omdat hij kittens wou zodat hij geld kon verdienen! Drop is nu ook zwanger en ze is nu 9 maanden! ze is over 7 weken uitgerekend! dan is ze nog niet eens 1 jaar oud! en dan al 2x bevallen? ik vind het niet kunnen hoor!
nou was ik dus even naar de DA gefietst en had gevraagd hoe veel kans ze had dat ze zou blijven leven, nou die kans was 10%! ik ben hierna verbijsterd naar huis gefietst!
nou is dus mijn vraag wat moet ik nu doen? moet ik mijn Oom hier nog een keer op aanspreken? of moet ik de dieren beschreming inlichten?
ik weet echt even niet meer wat ik moet doen! hopelijk kunnen jullie mij helpen! en Drop ook!
En die gaan ook niks doen.
jaar en we wisten dus niet dat er in de buurt een kater was dus sind nu hebben we 2 nestjes gekregen in bijna 3 jaar, dat is togh netjes?? Maar nu gaan we der ook sterilisteren, ze is een goede moeder maar we vinden het genoeg voor der ookal vind ze moederpoes zijn heel leuk.