Wat doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_RC

Wat doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 17:47

Haaaiii allemaal,

Ik ga later iets met dieren doen!
Wat weet ik nog niet precies en dat is het gene dat ik aan jullie wil vragen, ik weet echt totaal niet wat ik moet gaan doen!
Iets met dieren sowieso, maar hebben jullie dingen waarvan jullie zeggen, dat moet je doen! of dat juist niet!

Groetjes Kim

MJDR

Re: Wat doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:50

Met paarden? Of gewooon ook andere dieren? Je hebt zoveeel beroepen met dieren typ anders op google in. Dan zie je waarschijnlijk wel dingen staan wat jij leuk vind. :j

Kim_RC

Re: Wat doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 17:52

hoeft niet perse met paarden, maar kan ook met andere dieren zoals honden en katten

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:54

Denk er wel aan dat het niet altijd leuk is om een baan te hebben in de dieren wereld.
Schoonmaak is een van de meest voorkomende taken, je moet altijd flink je handen uit de mouwen steken en de verdiensten zijn ook niet geweldig. Daarbij moet je ook maar net een baan kunnen vinden want die liggen niet voor het op rapen.
Is het niet gewoon leuk om dieren als huisdier/hobby te hebben?

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 17:57

Rudina schreef:
Denk er wel aan dat het niet altijd leuk is om een baan te hebben in de dieren wereld.
Schoonmaak is een van de meest voorkomende taken, je moet altijd flink je handen uit de mouwen steken en de verdiensten zijn ook niet geweldig. Daarbij moet je ook maar net een baan kunnen vinden want die liggen niet voor het op rapen.

Wat is het onderstreepte woord??

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 18:01

Ik heb overigens een opleiding gevolgd in de dierenbranche, maar het viel erg tegen.
En mijn stages waren ook echt niet leuk, bij de meeste bedrijven was het enkel poep opruimen of mesten.
Ik heb trouwens wel een hele leuke stage gehad in een trimsalon, maar dit is iets waar ik zelf geen geduld voor heb en ook daarbij vallen de verdiensten erg tegen.

Ik heb uit eindelijk geen baan kunnen vinden, en mijn interesses lagen er ook niet echt heb thuis tenslotte genoeg schoonmaak werk te verrichten.

Wel ben ik toen iets begonnen in de fotografie, erg leuk maar daar moet je wel echt passie voor hebben.
En goed uit kunnen blinken in deze tijden ben ik er ook aan onder door gegaan en ben inmiddels gestopt met reclame maken etc. Dat betekend dus ook dat je geen aanvragen etc. meer krijgt, hooguit van kennissen. De lol gaat er dan ook snel vanaf.
Ook moet ik erbij zeggen, al ben je ontzettend goed, heb jij veel reclame dan nog zijn de aanvragen nog niet voor het oprapen en is een baan er naast noodzakelijk.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 18:02

Aloisia schreef:
Rudina schreef:

Wat is het onderstreepte woord??

Het inkomen, dus het geld waar jij van moet gaan leven.