Nou kijk ik altijd graag even op marktplaats rond naar wat goedkoop kippengaas, om voor mijn nijntje een vaste ren te bouwen. Nooit zie je iets staan, of het is te ver weg. Verdorie, mijn nijn was nog geen 2 uur weg en wat zie ik staan? Gratis afhalen, 8 panelen volieregaas van 2 bij 1 meter. Bingo!
toch maar opgehaald, want ik zoek zeker een konijn weer. (Uiteraard meerdere).Maar nu zit ik met een dilemma, hoe ga ik dit het beste bouwen? Ik had met paint al enkele voorbeelden gemaakt, maar vraag me af of het praktisch is. Dus ik dacht, bokt is over het algemeen heel handig en creatief en ben benieuwd naar jullie ideetjes. 2 panelen wil ik ingraven, en ik heb nog wat ander gaas wat er eventueel bij kan (ruwweg zelfde afmeting). De rest wil ik graag gebruiken voor de ren. Mijn konijnenhok wil ik er graag buiten hebben staan ivm schoonmaken. Deze is -dacht ik- 80x80, 3 verdiepingen. Graag wil ik een klein stukje betegelen en een klein zandbakje er in. De rest gewoon gras. Er komt een deurtje in, zodat ik de ren ook in kan lopen. En uiteraard komt er wat speelgoed e.d. in, maar dat is niet zo'n probleem.
Wellicht dat jullie het leuk vinden om een (zo optimaal?) mogelijke ren te tekenen? Ik zal straks via de laptop mijn creaties eens uploaden.
Alvast bedankt voor het lezen