Mijn vader zei dat ze vandaag ook de hele dag heeft gelegen en niets heeft gedaan, wat niet heel normaal is voor haar.
Ik ben er niet zo gerust op.
Wat het zou kunnen zijn misschien is de frequentie van mijn komen en gaan wat haar dwars zit. Ze kan er niet goed tegen als ik veel weg ben. Ik neem haar eigenlijk dan ook altijd mee naar Groningen (naar mijn kamers). Soms laat ik haar wel bij mijn vader, in de examenperiode of als ik hele dagen naar school moet. Deze laatste twee weken echter is ze bij mijn vader gebleven en ben ik maar blijven komen en gaan (behoorlijk druk). Vandaag ben ik terug gekomen nadat ik zaterdag ben weg gegaan. Ik dacht misschien heeft het daarmee te maken. Het zijn namelijk verschijnselen van stress. Dus het kan stress zijn..
Dan nog dit.
Ze heeft eergisteren een stukje chocola te pakken gekregen, maar dat hebben we in de gaten gehouden en ondertussen is het al meer dan 12 uur geleden (verschijnselen treden op binnen 4 en 12 uur). 48 uur zelfs. Lijkt me niet dat het daarvan komt. Heb mijn vader gevraagd, weet je het zeker dat ze niks raars heeft gegeten. Hij zegt van niet, maar op zijn woord kan ik niet zo van op aan heb ik ondertussen wel geleerd
.Gisteren liet ze wel haar vleesbrokken laten staan zei die, maar ik denk dat de hitte daarmee te maken heeft gehad.
Ik neem haar zo even mee naar stal, kijken hoe ze zich daar gedraagt. Misschien is een uurtje buiten in de koelte ook wat beter dan binnen. Het is hier in huis warmer dan buiten.
Uitsluitsel is natuurlijk de DA. Ik kijk het tot morgen even aan en ga dan heen, want ze is wel gewoon actief, kwispelt etc, dus het is geen spoed.
Maar misschien dat iemand hier nog ideeën heeft wat het zou kunnen zijn.
.