Vorig jaar maart is onze gecastreerde brit van 9 jaar overleden ten gevolgen van nierfalen en het helaas door de eerste dierenarts niet goed constateren ervan maar daar is nu helaas niks meer aan te doen..
Dit was echt een kat met karakter, als je die kat op facebook ziet die grumpy cat dan moet ik altijd aan onze John denken. De laatste jaren is hij stukken gezelliger geworden nadat hij 8 weken van huis is geweest
Nu mis ik het toch wel en ben weer stiekem rond aan het kijken voor een nieuw katje maar wil zeker geen vervanger zoeken en stuitte ik weer eens op siamezen ook.Ik zoek kort samengevat een kat, nou ja na mijn trauma van de vorige kat heb ik toch liever een poesje misschien.
Hebben hier een jack russell in huis die voorheen vaak met de kat samen lag en echte vriendjes waren, maar hebben dus geen andere katten.
Zou de bedoeling zijn dat hij/zij in huis blijft en onder toezicht natuurlijk wel lekker kan zonnen in de tuin.
Hebben een gewone eensgezinwoning welke geheel toegankelijk is dus ruimte te kort zeker niet.
Ik zou het leuk vinden om gezelschap op de bank te hebben en een kat die je soms ook wel eens begroet maar mag zeker karakter hebben
Nu weet ik dus eigenlijk niet welke van de twee rassen meer iets voor ons is.
Help?

)