Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(moet ook nog leuk voor hem zijn...) Goof schreef:Ik heb een hond (10 jaar)met ernstige artrose (en ocd) in beide spronggewrichten. Ze krijgt sinds een jaar of twee soulmate nutrition, een supplement om de boel soepel te houden. Soulmate is een poeder dat ze erg lekker vinden smaken, dus het voert heel makkelijk over het voer heen.
Al na 2 dagen stond ze weer te springen en ze is nu, twee jaar later, nog steeds heel stabiel. Dit en gedoseerde beweging werkt hier erg goed.
. Wil je een link doorgeven, waar jij dit bestel? Thanks! Beb_bokt schreef:Goof schreef:Ik heb een hond (10 jaar)met ernstige artrose (en ocd) in beide spronggewrichten. Ze krijgt sinds een jaar of twee soulmate nutrition, een supplement om de boel soepel te houden. Soulmate is een poeder dat ze erg lekker vinden smaken, dus het voert heel makkelijk over het voer heen.
Al na 2 dagen stond ze weer te springen en ze is nu, twee jaar later, nog steeds heel stabiel. Dit en gedoseerde beweging werkt hier erg goed.
Kijk, daar ga ik achteraan. Wil je een link doorgeven, waar jij dit bestel? Thanks!