Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
enige nadeel.. Ze kunnen onwijs hard snurken! Hihi Sprintje schreef:Wij hebben sinds kort een Renascence bulldog en dit is echt een enorm sociaal dier! We gaan ermee naar puppycursus en daar wordt hij juist "gebruikt" om kleine, hele jonge of angstige pups/honden te laten wennen. Hij is enorm lief en voorzichtig. Hij is extreem mens gericht en gaat altijd eerst naar de andere eigenaren toe voordat hij naar de andere honden gaat. Ook met kinderen is hij heel rustig en vriendelijk. Ik kan me geen goedmoediger karakter voorstellen eerlijk gezegd.
Op deze FB pagina https://www.facebook.com/groups/135059893328006/ hier kan je wat meer verhalen vinden over onze Dozer en zijn grote broer Bobcat (engelse bull)
dierenfan schreef:Sprintje schreef:Wij hebben sinds kort een Renascence bulldog en dit is echt een enorm sociaal dier! We gaan ermee naar puppycursus en daar wordt hij juist "gebruikt" om kleine, hele jonge of angstige pups/honden te laten wennen. Hij is enorm lief en voorzichtig. Hij is extreem mens gericht en gaat altijd eerst naar de andere eigenaren toe voordat hij naar de andere honden gaat. Ook met kinderen is hij heel rustig en vriendelijk. Ik kan me geen goedmoediger karakter voorstellen eerlijk gezegd.
Op deze FB pagina https://www.facebook.com/groups/135059893328006/ hier kan je wat meer verhalen vinden over onze Dozer en zijn grote broer Bobcat (engelse bull)
Rekening houdend met het feit dat hij nu nog pup is kan er natuurlijk nog wel een hele hoop veranderen al hoop je van niet! Je wil niet weten hoeveel honden als pup wel netjes en sociaal zijn maar eenmaal volwassen niet. Nu moet ik wel zeggen dat we toevallig nu een pensionhond hebben wat hier op lijkt (geen idee wat voor variant het exact is) en dat is echt een geweldig gave goedsul en al ruim volwassen. Er zullen vast wel meer van deze goedzakken zijn.
enne als jij een fokker weet met leuke en ook nog eens gezonde lijnen mag je mij bij deze ook erg graag een pb doen gezien ik (knetter) gek ben op boxers maar hun gezondheid is gewoon zeer slecht. Ik zou graag eens een hond willen die gewoon heel oud kan worden maar wel het prettige karakter van de boxer heeft. Het is en blijft altijd gokken dat snap ik wel maar tja je weet maar nooit
. Voor mij hoeft het niet perce groot, grof en onverstandig te zijn als het maar gezellig en gezond is met het lekker stevige uiterlijk en de hangwangen (graag wel iets of wat snuitlengte maar dat hebben de meesten wel van dat 'ras')