Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stoof schreef:Je kan het ook omdraaien, meldingen gaan maken van de overlast die hij jou bezorgd. Begreep ik het goed dat hij jou ligt te begluren en jij een emmer water over hem hebt gegooid? Dan begrijp ik niet dat hij nog durft klagen.
Ik zou m'n hond in het ieder geval niet meer met een 'veilig' gevoel buiten laten als die idioot thuis is.
en laat hij maar met een zinnig antwoord komen dan.DatBenIkNou schreef:Ik zou de hond gewoon binnen houden. Met dit warme weer is het in huis sowieso koeler. Waarom moet hij persé buiten zonder toezicht?
Ayasha schreef:DatBenIkNou schreef:Ik zou de hond gewoon binnen houden. Met dit warme weer is het in huis sowieso koeler. Waarom moet hij persé buiten zonder toezicht?
Waarom niet? Het is toch haar tuin?
Die kat van de buur loopt ook zonder toezicht buiten en die blijft niet in zijn tuin.
Als ik hem het kussen zou zien nat gooien zou ik verhaal gaan halen, dan ben je andermans bezit aan het beschadigen. Wb het gesprek: gewoon er bij gaan staan. 'Nou mijnheer, zegt u het nu maar eens.'

betadine schreef:Er bestaan planten waarmee best leuke resultaten kunt krijgen. Weet niet of hij thee drinkt ofzo ? Of maak een heel speciale kruidentaart om vergiffenis te vragen voor je hond. Misschien hoor je hem dan nooit meer
[ Afbeelding ]
Vertel hem als hij nog een poot uitsteekt naar je hond je één voor één al zijn duiven uitmoordt![]()
natuurlijk doe je het niet echt, maar uit mijn slechte ervaring met oude zeurderige buren is het dat je eens goed je gedacht moet zeggen zodat ze het dan niet meer durven. Die persoon heeft waarschijnlijk echt niets beters te doen en jij lijkt hem nu een gemakkelijk slachtoffer.
ik zou misschien wel opteren voor een videocamera in de tuin. Blijkbaar is het geen hondenvriend en hoe ver gaat hij gaan ?